Novi dizajn…
Dizajn je inspiriran klasom IMOCA 60 s velikim kokpitom i udobnim interijerom koja će pružati neponovljiv užitak jedrenja, ima moderne linije trupa i veliku širinu od 3.35 metara omogućava odlične performanse i daje puno prostora u unutrašnjosti, a imati će i stajaću visinu u salonu, 4 velika kreveta u 2 kabine, potpuno opremljenu kuhinju i kupaonu i pružati će puni komfor za krstarenje.
Zahvaljujući širokoj krmi, trupu s chine-om i dva lista kormila, jedriti će i postizati brzine kao puno veći brodovi. Karbonski jarbol bez zadnjeg štraja, square top glavno jedro, uvlačivi baštun s velikim gennakerom omogućava jednostavno jedrenje, glisiranje i potpunu kontrolu nad brodom pri velikim brzinama. Jedinstveno obilježje je podizna kobilica i dva lista kormila što omogućava pristup uvalama, plažama i lučicama u koje inače mogu ući samo mali brodovi.
Line Drawings:
Usporedba dizajna trupa s pobjednikom Vendee Globea, Macifom:
Facebook Twitter Youtube iJedrenje Blog
…………………………………………………………………………
Stari dizajn…
Dužina: 6.5 m
Širina: 2.8 m
Istisnina: 2 800 kg
Balast: 730 kg
Površina jedara: 35.5 m2
Novozelandski projektant John Welsford, inače specijaliziran za male brodove dizajnirao je Sundowner na zahtjev klijenta koji je sam htio sagraditi brod i s njim jedriti oko Svijeta, i pri tome proći i legendarni Cape Horn.
Tako je nastala lijepa jedrilica klasičnog dizajna dugačka 6.5 metara, široka 2.8 metara i istisnine 2800 kg. Nevjerojatno je da tako mali brod u kabini ima stajaću visinu (1.9m), ugrađeni dizelski motor, kuhinju, prijenosni WC, a na njemu ima mjesta za zalihe hrane, vode i goriva za prelazak oceana.
Charlie Whipple sagradio je brod za dvije godine i krenuo s Novog Zelanda prema Japanu, ali nažalost se na Pacifiku nasukao na greben i morao je napustiti brod, ali do sada je prodano već 20ak nacrta za gradnju Sundownera diljem Svijeta, a nekoliko je već u poodmakloj fazi gradnje…
Povratni ping: Novi dizajn | Brodogradnja
Povratni ping: Usporedba s Macifom | Brodogradnja